Helt otroligt..

Har vart i skolan idag och jag vet inte vad jag ska säga om de faktiskt. Jag kan verkligen inte förstå jur de kan vara så extremt flummigt och veligt. Jag förstår inte hur en lärare, som har haft exakt samma kurs innan, inte kan veta hur vi ska göra. Hon ger oss en uppgift som hon själv inte vet vad hon vill få ut av den. E det inte helt otroligt????  Jag fattar inte i alla fall men det gör man ju inte alltid.

Så just nu e jag helt slut efter en velig dag i skolan. Gick även till bibblan förut för att hämta dom böckerna som jag trodde fanns där till mej men icke.. så de va bara att gå hem igen, otroligt segt.

Nu ska jag dra mej till tvn och bara ta de lungt! JOBBA IMON :D Måste vara utvilad! :P

Kommentera
Nancy

Tack gumman. Det spelar ingen roll vad du skriver, det betyder mycket för mig att du gör det. Tack.

Du med.

skriven den: 2009-01-21 Kl: 21:31:23


URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0