Vill ha! <3


Vill verkligen ha denna mobilen !!! Så himla cool PLUS att den e rosa :D
Men jag vet inte om den e så bra, har bara 3 timmars taltid
...
Räcker de?
eller vad säger ni experterna?
(snälla kommentera!)


Kommentera
Anonym

en jätte fin telefon.. Men 3 timmar är ju jätte lite.. Batteriet håller ju inte ens en hel dag då ju.. :S

skriven den: 2009-02-12 Kl: 20:24:25

Erica - Blivande ung mamma

Ja :D

Aw, tack :))

skriven den: 2009-02-12 Kl: 20:24:25


URL: http://ericaslife.blogg.se/
Emma

3 timmar är ingenting, snacka om dåligt betteri, ta en annan istället!

skriven den: 2009-02-12 Kl: 20:24:25


URL: http://emmoo.blogg.se/
Jessica

Jag har den mobilen fast svart, jag är välidigt nöjd :) tre timmar kanske är lite för dig, du får helt enkelt inte prata så mkt i tele;) batterit håller typ tre dagar för mig, då lyssnar jag på musik fram och tillbaka till skolan.. Kram Jessica L

skriven den: 2009-02-12 Kl: 20:24:25


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0