Cypern <3

Ja, nu va man redan hemma från en helt underbar semester på Cypern! Har vart en vecka i ren lyx kan man verkkligen säga! Det var bara att lägga sig vid poolen så kom de en "liten slav" nästan så fort man reste sig upp :P Ne skämt och sido de va helt fantastikst underbart! Hotellet va hur fint som helst och både poolen och havet låg utanför! Vet inte riktigt hur jag ska beskriva de så att ni kan förstå hur underbart de va så jag lägger upp lite bilder istället! :)  Har haft en underbar semester med helt fantastiska människor! <3

Vårat hotellrum

Poolen med havet alldeles nedanför!

Baren vid poolen



kÄrLek.

Jag har haft det hur underbart som helst med 9 andra underbara människor och vill tacka alla för att ni gjorde resan till ett minne resten av livet!
Ett särskillt stort tack till A & B för allt! ♥



Kommentera
Anonym

Mys!

skriven den: 2009-08-14 Kl: 21:31:35

Erica - 17år & Mamma till Neo <3

Jag förstår inte allt för mycket nu heller, men man får försöka :D

skriven den: 2009-08-14 Kl: 21:31:35


URL: http://ericaslife.blogg.se/
Juliieeh

Åh vad kul att åka till cypern :)

själv ska jag åka dit på måndag :D



btw, jätte fin blogg! xD

skriven den: 2009-08-14 Kl: 21:31:35


URL: http://www.juliieeh.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0