Sol :D

Solen har verkligen tittat fram nu de senaste dagarna och man kan ju inte annat bli än lyckig! Det blir jag i alla fall! Det är helt underbart att vara vara ute, slippa alla tjocka kläder och bara njuta av värmen! Wonderfull

Vädret är underbart, Kärleken är underbar, Underbara vänner, Underbar familj! Kan de bli bättre?



Lite bättre kan de alltid bli men det är inte så lätt när man inte kan förstå andras bästa... Att ha varit förkyld i nästan en månad tar på krafterna och då tycker jag man borde förstå och aceptera om man inte vill umgås med någon som är jätteförkyld. Men de kanske e bara jag som tänker så... Jag ville i alla fall inte bli sjukare för att jag skall klara av att gå i skolan och jobba samtidigt.. Bara de tar på krafterna. Men alla verkar inte tänka som jag, i denna situationen tyvärr....


Kommentera
Linda

Kanske hade det då vart bäst att bara ligga hemma och vila bort alla dumma bakterier..

skriven den: 2009-04-02 Kl: 22:19:51


URL: http://lindamartinsson.blogg.se/
Anonym

Jo.. men jag menar i stället för att göra allt annat du gjorde under helgen. Jaja, jag skall inte lägga mig i. Detta är mellan dig o Emma.. Var & en sköter sitt..

skriven den: 2009-04-02 Kl: 22:19:51


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0