Hej Hej!

Tv, milkshake, sängen och en underbar älskling! Kan de bli bättre? =)

Känner mej rätt trött idag, även om jag somna tidigt igår och vakna sent idag. Vet inte vad det är men känner mej ofta rätt trött nu! Tror jag går i mej tillräckligt med vitaminer och sånt så det måste vara att jag både jobbar och går i skolan samtidigt. Det tar allt på krafterna. Plus att vi har tenta nu så det är mycket att stå i men samtidigt vill jag passa på att jobba så mkt som jag kan.

Idag har det vart fullt upp oxå. Johans pappa har kommit hit och fortsatt me golvet och slängt en hel släpkärra med skit! Så nu är det äntligen rent ppå ballkongen så man kan sitta där och sola utan att behöva flytta på massa saker innan! =) Underbart! Vi satt till och med och åt middag där ute idag! Mysigt!

Nu ligger jag i sängen och äter milkshake och kollar på robinsson! Skulle vart på bio ikväll men jag hade ingen lust! Får se om jag e piggare imon så kan vi kanske kolla på den då istället! Men jag måste ju plugga me och passa på att vara med johan innan han opereras och blir sängliggande... Stackarn... Usch vill verkligen inte byta med honom.. Älskar dej så mycket! ♥

Kommentera
sandra, melinas mamma <3

hehe det är rätt bra ändå :D

Jag hoppas inte jarmo åker ut på ett tag :P han är skön =)



Men han som dom kallar alpha hanen... han som pratar lite skoj eeller konstigt och brukar ha bandana tycker ja kan åka ut XD

skriven den: 2009-04-18 Kl: 20:53:26


URL: http://sandriiisch.blogg.se/
sandra, melinas mamma <3

Jaa, det var verkligen rörande och läsa den bloggen, jag satt och grät. Tänkte, tänk om det vart melina.. usch.. hatar när det handlar om små barn :(

skriven den: 2009-04-18 Kl: 20:53:26


URL: http://sandriiisch.blogg.se/
sandra, melinas mamma <3

Jaa, det var verkligen rörande och läsa den bloggen, jag satt och grät. Tänkte, tänk om det vart melina.. usch.. hatar när det handlar om små barn :(

skriven den: 2009-04-18 Kl: 20:53:26


URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0