Bra start på dagen!

Vilken underbart skön natt jag hade i natt! Sov verkligen hur bra som helst hela natten och vaknade me ett leende på läpparna! Kan de bli bättre?  En bra start på dagen i alla fall..=)

Skola idag.. kändes rätt bra idag faktiskt !! Hängde me mkt mer än jag brukar =P Bra Louise! *Klapp på axeln* ;) Har börjat tänka på projektarbete oxå! Ska mailas in grupper å allt sånt imon. Tur att jag fick en grupp i alla fall!

De där me reaktioner e konstigt tycker jag.. Varför reagerar man så konstigt ibland. Sånt man inte har att göra me borde man ju inte reagera på... hmm.. De e nog jag som e velig bara... =S


Kommentera
Sandra

Svar: Tack!



Jo han har börjat träffa Neoh mer nu :)

skriven den: 2008-09-15 Kl: 20:53:48


URL: http://msmomma.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0