Upp & hoppa ligg inte & dra dej!

Herrgud vilken morgon.. =P Det började med att jag hade stängt av alarmet i sömnen, stängt av de helt så att den ine ringde igen.. Och det händer aldrig, vaknar alltid av klockan. Sedan kom mamma in och skulle väcka mej så jag ställde om klockan igen eftersom jag kunde ligga en liten stund till. Men tror du inte jag gjorde samma sak igen =O & så vaknade jag en halvtimma innan jag skulle gå. Smart Louise =P Så det var snabbt in i duschen och på me kläderna och sedan gå till bussen. Vilken morgon! Men som tur va så blev dagen myket bättre! Satt med arbetet och det kändes bra! Hade med mej datan idag me så jag fick mycket gjort! Blev även lite MSN! =D

Så imon får jag skärpa mej! Ska upp en timme tidigare me =S
"Upp och hoppa ligg inte och dra dej"

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0