Sol = Lycka

Underbart med massa sol!! Man blir så himla glad!! Annars har det varit en rätt rörig dag med lite av varje.. Det började med att jag och Linnea hade missuppfattat varandra om att vi skulle ses idag i gruppen.. Så det missade jag totalt.. Väldigt synd faktiskt! Men vi ska träffas imon igen så det går nog bra! Sedan var det bara att göra sig iordning för att åka in till kungälv och fixa massa saker.. Skulle visa mamma vad jag önskade mej bland annat men de fanns verkligen ingenting =( Så de får bli en födelsedag utan packet! =P Heheh nej då hon löser de =)
Nu ska jag snart ut och gå! Såå härligt i de finna vädret! =)

Sedan har jag en hel del att plugga oxå.. Grupparbetet har startat och så har jag lite saker att skicka in så det finns alltid att göra om man säger så! Känner mej aldrig ledig lixom så man kan hitta på saker.. Men de kommer =)

Dax att byta om till träningsbyxor och bege sig ut i de soliga vädret!!
LS

Kommentera
Carina

Ja du,
vi får se vad det blir för paket.........man kan ju alltid köpa en kastrull!!!! Hihi

skriven den: 2008-05-05 Kl: 18:53:37

Louise

Hehe Nej ingen kastrull =P

skriven den: 2008-05-05 Kl: 18:53:37


URL: http://louiseschyberg.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0