Shopping =D

Idag var jag och kusinen inne i stenungsund en sväng! Skulle kolla om vi hittade ett vin, det enda jag gillar! Och de gjorde vi!!! Underbart!! Hoppas vi kan ta några glas imon gumman!!  När vi ändå va i Stenungsund så e de klart vi kollade i affärerna oxå!! Å självklart hittade jag massor!! Köpte ett par jeans, två linnen och en kortärmad bolero typ =D Såå kul!! Har massa nya kläder nu så de e as roligt!! =)
Sedan nu ikväll blev det att gå upp och kolla på Kode matchen!! Å de blev vinst och de va tur de för de va svinkallt!

Nu sitter jag här och väntar på att kusinen ska komma till mej!!
Ha en bra kväll!


Kommentera
Karina

Haha, det va Emma som skrev inlägget :P

skriven den: 2008-05-16 Kl: 22:00:19


URL: http://omniavincitamor.blogg.se
Karina

Alltså, det va Emma som skrv inlägget där det stod att jag ville veta vilka som läste :P

skriven den: 2008-05-16 Kl: 22:00:19


URL: http://omniavincitamor.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0