Så trött...

Idag är jag verkligen helt slut! Det kom typ vid tre.. jag satt och jobbade me grupparbetet och så kom de bara över mej.. Men så blir de väl när man inte sovit så mkt i helgen.. självförvållat ;) I fredgas kom angelica och sov hos mej! Låg uppe och tjöta till tre ungeför sen skulle hon upp och jobba vid sju så de blev inte mkt sömn. Sedan på lördags dag åkte jag å pappa och lämnade in min mobil på lagning å ni kan inte gissa vad jag fick för lånetelefon :O  Den hade inte ens en färgskärm ... aa ni fattar helt värdelös =S Men de skulle ta två veckor så jag hoppas det går fort =) Sen på lördags kväll åkte jag till angelica och sov över hos henne! Blev lite vin å kompisar och twister =P Kommer bilder =) Alltid mysigt! Så det blev inte mkt sömn den natten heller =P Så det förklarar nog  en hel del varför jag är så trött idag. Sedan passade jag Alva en stund igår eftermidda me så det har verkligen varit fullt upp! Men en jätte mysigt helg =)

Så nu drar grupparbetet igång med en väldans fart och jag har ingen ork känner jag =S Men får hoppas att den kommer så det blir klart någon gång! När det är klart e de juh sommarlov =D Underbart och välbehövligt!

Ne nu får jag krypa ner i sängen och ta hand om mej, eftersom ingen annan gör de.. Ibland e de bara för tomt men det kommer stunder det är bra med... =S


image62

image63

image64

image65

image66

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0