Kalas!!

Igår hade jag släkten här på kalas, fyller 21 imon.. Ja, det låter gamalt jag vet =S Men herregud så e de =) Alltid mysigt när släkten kommer!! Inte så ofta man träffar dem. Allt vad jättebra, maten var kanon å tårtan var underbar! Herregud vad jag åt =P Smarrigt!

Idag ska jag åka med kusinen till stenungsund!! Älskar attvi har börjat umgås så mkt!! Så det blir massa tjöt och shopping =D Sedan måste jag verkligen plugga idag =S Ska lämna in en uppgift imon.. Har inte ens börjat så det finns att göra..

Nu ska jag äta och ut i solen en sväng innan kusinen slutar jobba!


Glada klubben!! =)

Kommentera
Emma

Va bra att du hade skoj på kalaset:)!

skriven den: 2008-05-11 Kl: 10:42:19


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0