En bra dag =)

Idag har det varit en bra dag med massa sol och underbart väder! Livet känns bara för underbart! Dagen började med skola och sedan bar det hem för att ringa älsklingskusinen! =) Sedan bestämde jag mig för att njuta av livet och lämna skolböckerna ifred och åka me Emma på Kode matchen! Det var riktigt roligt! Vann med 6-1 =D Riktigt kul att få träffa dej gumman och tjöta lite =D Å våra grillkvällar kommer bli grymma!!

Jag kan verkligen inte hjälpa de men när jag hör att någon får körkort så blir jag glad i hela kroppen!! Känner den lyckan jag kände när jag klarade mitt!! Underbart! Grattis!!!

Å min mobil bara krånglar =S Ska aldrig mer köpa en me jojstick... (hur de nu stavas) Men jag får någ vänta med min rosa mobil ett tag till... Även att jag vill ha den NU!!!

Godnatt!!
6 dagar kvar! Usch 21 låter så gammalt =S

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0