29 maj

Hemma idag! Bara tagit e lugnt och solat lite.. Blev inte så mkt som jag hade tänkt. Får ta igen de på Lördag! Va å handlade idag igen! Å idag hittade jag äntligen ett par vita skor! Men jag har juh inte så bra fantasi måste jag säga =P Blev lika samma som mina svarta! Men dom älskar jag juh så då vet jag juh att jag kommer älska dom vita me! Får se om jag kommer använda dm redan imon när det är BWO!! Har längtat hela veckan även fast jag inte kan bestämma om jag tycker dom är bra eller inte =P Men det är alltid kul att hitta på nått! Fick köpa lite vin å så idag me så vi kan förfesta ite! Blir juh utgång på kvällen!

image68

Ska jobba imon me! Ska jobba på sommarjobbet så jag lär mig innan jag ska jobba där själv! Undra hur de kommer att gå? Ska juh göra all mat själv! Men det löser jag ! =P
Nu ska jag ta min efterlängtade hönekaka och gotta ner mej framför tvn! Ha de så bra!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0