28 maj

Tidig morgon idag. Va hos Linnea redan kl 8 och  vi satte oss för att göra de sista med arbetet! de skulle juh vara klart idag och det blev de =D Sån underbar känsla!! Nu e de äntligen arbetet klart!! Stannade kvar i stan efter och mötte upp mamma för att gå en shoppingrunda =D Hittade äntligen leggingsen som kommer passa perfekt! =D Sedan blev de inte så mkt mer köpt idag.. Hehe mamma va inne och provade kläder å så sto jag utanför och så kom Amy Diamond ut ur provrummet brevid! Blev lite förvänad =D

Nu stter jag här me blåsor under fötterna, blev mt gående idag, och frirar att grupparbetet  klart! Hehe firar med cider, godis och varma mackor! =P Jag är helt jättetrött me! blir nog att sova tidigt idag=P Men känner du mej så kommer du inte tro på de, utan du förstår nog hur det kommer att bli ;) Nu ska jag kolla på frusna män söker kärlek och fortsätta fira =D

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0