22 maj

Trött Trött Trött... Fattar inte varför jag e så trött.. Nu när de e vår ska man juh vara pigg och glad.. Men icke.. helt slut. Det är la för det är så mkt i skolan och arbetet.Å tentan kan jag inte släppa riktigt.. Karin sa att om man inte har fått nått mail denna veckan så har man klarat de.. Å jag har inte fått nått men de e juh fredag kvar.. Men hon e på hajk nu så hon kan juh lixom inte skicka då. Men jag vet inte. Imon kan jag vara glad för den om jag nu klara den. Vill inte ta ut nått i förskott! Men de ser juh bra ut i alla fall=P

Har vart hos Linnea idag igen och suttit me arbetet.. Segt men vi kommer verklien någonstanns!! =D Känns bra! Det kommer lösa sig även om de känns tufft! Synd bara att jag e så trött..  Men jag behöver nog sommarlov!

Ikväll blir de att ta de lugnt och plugga lite.. Tar aldrig slut..Å sen får man uh inte missasanningens ögonblick och meldifesivalen och se om Charlotte går  vidare!! Spännande!!


Kommentera
Carina

Det ät bra Louise att du kämpar på, snart så kommer det efterlängtade sommarlovet. Puss och kram!!!

skriven den: 2008-05-22 Kl: 16:06:27


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0