21 maj

Plugga Plugga Plugga... Det är de jag gör hela dagarna nu för tiden.. Ska verkligen inte klaga eftersom jag har valt det själv.. Men tycker verkligen tiden e knapp.. Men det är bara att kämpa in i de sista. Snart e de juh sommarlov =D
Gick upp till kusinen idag när hon hade rast! Gick en stund med henne å tjöt masa och sedan åkte jag in till kungälv för att bättra på solbrännan lite! Har juh en tävling att tänka på!! Eller hur Adam =P Å det är verligen inte fusk med tanke på ditt jobb i sommar! ;)

Nu blir de att plugga lite till och sedan kolla på BONDE SÖKER FRU!! haha jag e knäpp jag vet!! Men de e så roligtde programmet =P

Ha de så bra!

Kommentera
Adam

haha, ja tycker fortfarande att du fuskar... men vi får väl se vem som vinner till sist:P
Kram

skriven den: 2008-05-21 Kl: 19:36:18


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0