20 Maj

Seg dag idag.. Ingen ork till att plugga även om jag verkligen måste. Grupparbetet ska juh vara klart om en veckan.. Hur ska de gå..? Men det löser sig alltid, som tur är! ar fått hjälp me datan idag me! Toddes kompis hjälpte mej! Så nu har jag virusprogram så inte hela datan blir förstörd! Skönt att få de fixat! =)

Jag kollade på reklamen igår imellan nått av alla mina program och såg at de va BONDE SÖKER FRUonsdag!! Det får jag bara inte missa! De e juh så bra! Blev så glad när jag såg att de skulle börja. Men de börjar inte på riktigt förrän hösten men de  e så man ska veta vilka bönder är så man kan skicka in ett brev! Haha kanske ska göra de =P Fast en bonde hade jag nog inte velat ha ;)

Vet inte vad ja ska göra idag.. Känner så för att åka in å sola meningen som kan åka med mej =S Fast mankan juh faktiskt åka in själv med tanke på att man ändå bara går in i var sitt rum men ändå! Hade kunnat passa på att ta en fontin me.. Men men.. vi får se hur de blir.. Behöver juh plugga me..


♥  ♥  ♥ 


Kommentera
Carina

Jag tycker att du ska plugga hela dagen. Puss

skriven den: 2008-05-20 Kl: 14:59:37

Anonym

Har inte jag träffat en bonde då eller? :)

skriven den: 2008-05-20 Kl: 14:59:37


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0