4 Dagar kvar...

I dag har det varit en tråkdag..
Jag bara pluggar hela tiden och Johan är aldrig hemma... Det är rent ut sagt as tråkigt att vara helt själv hela dagarna.. Å på kvällarna är det Tvn och dataspelet som gäller.. Men jag vill så gärna vara här så jag får väl leva med de helt enkelt..

Men nu börjar jag få ordning på min tenta oxå.. bara litteraturen som ska in i själva texterna!  bara och bara men de e mycket som jag redan har skrivit så nu e de faktiskt bara en sak kvar..

Idag kommer världens bästa Let´s dance!! Vet inte om ja ska stanna här och kolla själv eller om ja ska åka hem å se de.. men orka åka buss.. Får hoppas att Johan inte kommer allt för sent i alla fall!
Åå Let´s dance e såå bra!! Men nu är juh alla bra kvar så jag vill inte att någon ska åka ut =P

Å så e de bara 4 långa =P dagar kvar tills jag drömmer mej bort i Thailand!! Tänkte jag skulle lägga upp bilderna som finns så ni kan se hur underbart ja ska ha de.. så kanske ni blir lite avisa =D

Ha de så bra!
LS



Och ett av dessa underbara rummen kommer jag att bo i:


Kommentera
Ekström

Ja kan visa dig nåndag hur man gör :P men man behöver massvis med saker...hehe

skriven den: 2008-03-07 Kl: 16:29:19


URL: http://emmoo.blogg.se
Carina

Det stämmer att jag blir avis. Men jag hoppas att du får det underbart i Thailand. Pussar till dig!!!

skriven den: 2008-03-07 Kl: 16:29:19

Tara, Diana

härligt;)

skriven den: 2008-03-07 Kl: 16:29:19


URL: http://malkysoltani.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0