Ajajaj... =(

Har inte blivit mkt gjort idag ... Solen tittade äntligen fram men då kände jag inte för att sola.. försökte verkligen men de gick inte.. Blev så rastlös.. men hoppas på sol imon me och bättre solhumör =)
Pluggade i musiken i öronen efter middagen och gick ut på min 1 timmes runda! Jätteskönt verkligen! Och efter de gick jag me Sara och Mikaela till affären!! Köpte mej lite vindruvor och hallon! Så smarrigt!  Men på hemvägen hände nått... Vi hade med oss hunden dez och helt plötsligt blev han rädd för nått så han sprang väg jättesnabbt och jag fick hans koppel på baksidan låren så de skar verkligen in =( Gjorde inte alls så ont i början men nu svider de som bara den :S Hoppas de läker fint baar så de inte blir massa inflamatiner å så.. Men sånt händer!! Jag överlever =D

Nu ska jag äta vidare på mina hallon och vindruvor!! Ha de så bra!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0