Tjenare!

Idag började alvaret i skolan igen. Kändes inte alls kul med tanke på hur bra jag har det på VFU:n men så är det, tillbaka till verkligeheten! Men lite kul va de att gå till skolan me i alla fall, fick ju träffa alla igen! Klart man hade saknat de me lite gran i alla fall! Annars idag har de inte hänt så mkt, vart och handlat och lite så!

Men IMON smäller de :D Final på IDOL!!!! Får man bara inte missa! ag ska ladda upp kan jag medela, hatar att det är sista programmet bara.. Och helt ärligt så vet jag inte riktigt vem jag hejar på! Det bestämmer jag nog imon ;)

Nu e de dax att kolla runt lite för att sedan sova så jag orkar med min sista dag på VFU:n imon!

Hallå... jag e 21......

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0