Söndag!

Gud va trött jag va i morse. Vaknade inte fören 11 första gången och det va verkligen skönt och behövligt. Sen kom ett litet sms och jag gick upp för att sedan åka med E till katterna och ge dom lite mat. Så nu är det gjort och jag sitter och kollar på Körslaget (igen) :P Ska igentligen gå in och duscha men sitter här och samlar krafter!

Glöm inte att hjälpa mej!! Vill ha massa kommentarer! Jag har bara till imon morgon att bestämma mig! Så snälla gör en insatts!

(Tack för dom kommentarer som redan har ramlat in!)

Kommentera
Anonym

Jag tycker verkligen att du ska testa den korta frisyren! Tror att du kommer gilla det! Och om inte, så växer det ut.. Jag kände som dig, men är jätte glad att jag gjorde det.. Vet att du har sagt att du vill ha en frisyr så du ser lite äldre ut också, och det gör man i korta frisyrer! Kör på! Det måste ju luta mer åt nått håll för dig, eller? Gå på vad du känner :) Men jag tror inte att du kommer ångra dig! Det är kul med förändring och du är söt i vilken frisyr som helst :)

skriven den: 2008-12-28 Kl: 12:57:36


URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Karina

Mitt namn kom visst inte med :P

skriven den: 2008-12-28 Kl: 12:57:36


URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Stefan

Tycker verkligen du skall ha kvar ditt vackra långa hår ; ).. MVH stefan

skriven den: 2008-12-28 Kl: 12:57:36


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0