Otur och Tur :S

Gud vilken otur jag har nu känner jag, inte mkt som går min väg. Igår kom mitt klantiga jag fram och nu funkar inte datan mera. fattar inte varför jag ska ha sån otur. Fläckten har totalt stannat i datan och då kan jag ju inte använda den. men hur sjutton ska jag klara mej utan min data????? Helt seriöst? Som tur e har jag försökring på den så allt kommer att ordna sig hoppas jag men de kommer ta sån himla tid :/ Jag som är så beroende av min data i skolan me.. Men jag måste erkänna att de inte hade suttit fel med en helt ny data som inte låter så fruktansvärt mkt.. Min fläckt har inte vart diskret direkt. Aja min vanliga otur men får hoppas att det löser sig snabbt för ja klara mej inte utan den...

Men nu till min TUR :D Som tur va fick jag låna en dator ikväll och när jag satte mej vid edn skrev en från skolan till mig och sade att tenta resultatet har kommit ut på internet nu.. Å gissa o jag blev nervös. Svaret e garanterat JA... Men jag va helt säkert på att jag inte hade klarat de så jag funderade samidigt inte så  mkt på de utan bad henne skicka dokumentet de stod i och sedan öppnade jag e bara. Å ni kan inte tro era öron men jag KLARAE mej. :D Helt j*vla otroligt. Kan inte säga att jag hade pluggat överdrivet mkt och att börja träna en dag innan en tenta e inte så himla smart. Men denna gången gick de bra och jag e bara lycklig!

Nån tur en dag som denna i alla fall....

Kommentera
Carina

GRATTIS till tentan!Kramar.

skriven den: 2008-12-08 Kl: 19:52:08


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0