OjOjOj...

... Vad lite tid jag har haft till bloggen nu det senaste. Men det måste beror på att det har varit jul och då finns det alltid annat att göra. Min julafton var helt prefket med massa god mat och nära och kära! Julklapparna va inte helt fy skam heller :) Jag blev verlöogen nöjd med mina packet och hade en helt underbar dag.  Förutom julafton med nära och kära har jag vart me min kära Emma mkt! Hon är kattvakt så jag hjälper henne så mkt jag kan. Även om jag kanske inte e de bästa stödet men men.. :P Sedan har de faktiskt inte hänt så mkt mer. Men jag mår bra så jag klagar inte!

Ingen mellandags rea har de inte blivit heller för min del.... :( Har inte haft tid till de.. Hoppas kunna hitta ett par billiga jeans när jag får tid att åka in och kolla!

Nu e de dax för Körslaget och sedan ska vi kolla på Björn Gustavsson filmen!


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0