Min helg..

.. blev verkligen inte som jag hade planerat vilket jag tycker är svintråkigt.. Ska kanske sluta och planera så mkt långt innan? tror de får bli så, så slipper man bli besviken. min fredag har jag redan skrivit om och min lördag blev bra tillslut ändå. Jag va och julhandlade med mamma och mormor och efter de gick va jag me Sara hela kvällen! Kollade på film med david och mickaela! PS. I love you blev de, inte som jag hade förväntat mej. Den va ju ledsam ju :P Men jag fick hålla mej ;)

Idag har de vart en slappar dag bara. Kollat på alla repriser på tvn och bara tagit de lugnt. Va uppe i affären för en stund sen med mamma och köpte melon och vindruvor! Så jag ska ta och fixa de nu och fortsätta kolla på reprisen av bonde söker fru ;)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0