Ingen röst.

Jag har alltid sån otur. Vfr ska jag alltid bli sjuk och förkyld under min VFU (praktik). Nu har jag mått halvbra sedan förra onsdagen. Tycker de borde vara bra nu men då börjar halsen att krångla. Alltid e de nått. Rösten e inte alls stark heller så jag får verkligen anstränga mej om jag ska höras i barngruppen. Så nu sitter jag här men knappt nån röst. Men men så är det när man inte håller sig hemma.

Min VFU-ledare va hos mej ida me. Vi satt och pratade om mej och hur jag var med barnen och sedan hade jag en aktivitet ihop med barnen. Det gick bra hoppas jag! Alltid lite extra svårt när någon sitter och bedömmer allt man gör. Tycker de e lite jobbigt faktiskt.

Men nu ska jag fixa mej en äggmacka och kolla på sjukhuset. Slutade sex idag så de får bli lite mackor nu!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0