Var helt livrädd =P

Haha precis så rädd kände jag mig idag när jag och Sara gick in tandläkaren! Men när Sara fick veta att de bara var undersökning blev hon lite trött på mig ;) Men jag va faktiskt livrädd... Finns inget värre än att gå å sätta sig i den j*vla stolen.. USch vilken hemsk känsla. Men idag "vågade" jag säga till henne att jag tycker att det är obehagligt så idag gick de mkt bätter! Å inga hål så de kunde ju inte gått bättre =D Tur att jag gick dit i alla fall, efter mkt tjat från mamma å pappa =P Hade avbokat de för många gånger nu tyckte dom ;) Så de va bara att gå dit å se glad ut !! Tur att du följde med mej gumman! Gjorde de hela mkt bättre! Tack för en underbart mysig dag! Efter tandläkaren blev de mkt mysigare! hehe tycker jag i alla fall ;)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0