Usch Vilket Väder...

När ska de här vädret försvinna igentligen? Det bara regnar, blixtrar och blåser hela tiden. Det förstör hela mina gå ut och gå planer som jag har... Inte alls bra för vem vill gå ut när de spöregnar och blixtrar plus att de blåser?? Inte jag i alla fall.. Idag ser det lite bättre ut men det vänder så himla fort. Vill helst gå ut på kvällen men det är oftast då de åskar =( Aja får la hoppas vädret håller i sig idag i alla fall.. Det blåser halv storm men de får gå, bara det inte åskar och helst inte spöregnar!

Nu ska jag fixa iordning mej klart och sedan åka å handla. ♥

Kommentera
Linda

Jag ska åka med nicklas moster & hennes barn & man & svärmor. Det ska bli gott.. Men ja, det är tråkigt att inte han skall åka mad. :(

skriven den: 2008-08-14 Kl: 12:19:54


URL: http://lindamartinsson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0