Söndag

Duktig som jag e så tänkte jag att jag måste nog ta en promenix även om de ser rätt mörkt ut på himlen.. Bestämde mej för att ja skulle gå den korta vägen ifall de skulle börja regna men när jag hade gått en stund så tänkte jag "äsch jag tar de långa". Det skulle jag inte ha gjort för shit va de började att regna. Blev genomblöt på 5 sekunder. En riktig sturtskur blev de som höll i sig hela vägen hem. Snacka om en blöt Louise... Aja jag fick ju mej en promenad i alla fall vilket jag e glad över nu när jag ligger under täcket i sängen =)

Idag har de vart fullt upp.. Vi åkte med mormor å morfar till netonnet idag.. Alla hade lite saker att kolla på. Morfar va jättesugen på en ny dator så han inhandlade en väldigt bra sådan! Efter de va de bara raka vägen hem till oss för att sätta igång datan och lära sig hur den fungerade. Jag har haft fullt upp kan man säga! =) Men alltid kul att se dom så glada och kul att kunna hjälpa till!!

Imon e de dax att jobba igen.. Men jag ska inte klaga.. Jobbar bara mellan 7-9 denna veckan. Ska bli skönt men segt att gå upp så tidigt. Sedan efter jobbet imon blir det Ullared med mammsen! Ska bli skojsigt! Hoppas jag hittar lite saker i alla fall!!

Jag finns här för dej! Exakt när du vill! Du betyder så mycket! Håller alla tummar jag har för dej! Du är bäst! ♥



Oxen 21/4-21/5

Söndagen blir avkopplande och härlig. Det händer kanske inte så mycket men du har roligt ändå.


Kommentera
Sandra

Svar : Ja det är riktigt jobbigt, jag har jätteseperatonsångest när det gäller Neoh,, inte ens hans Pappa kunde hålla honom när han var här när Neoh var typ en veckan, utan att jag typ började gråta,, de flesta andra kan men inte han, vet inte varför!

skriven den: 2008-08-10 Kl: 21:11:31


URL: http://msmomma.blogg.se/
Sandra

Ne de gör han ej, vi är inte tillsammans. Han har knappt visat något intresse :S

skriven den: 2008-08-10 Kl: 21:11:31


URL: http://msmomma.blogg.se/
Sandra

ja, men vi får väl se om han tar sitt ansvar. Han begärde ju faderskapstest som är klart nu och så, (jag har hela tiden varit säker på att de är han) så kan ju varit de som gjort han osäker elle nå :S men han säger hela tiden att han ska höra av sig men gör inte de :S sedan idag när ja sa att svaret hade kommit o att vi ska skriva på papper så frågahan inte ens om neoh eller något :S näe, den karl är inte värd mycket i mina ögon.

skriven den: 2008-08-10 Kl: 21:11:31


URL: http://msmomma.blogg.se/
http://sandriiisch.blogg.se

hihi ad kul att du kommenterade =) jadu jag önskar med den kunde titta ut nu snart,, men som det känns nu så kommer jag säkert gå över tiden massa ><,

skriven den: 2008-08-10 Kl: 21:11:31


URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Sandra

svar : han är 25 så man tycker ju att han borde ha mer vett i skallen än så.. men vi får väl se framöver.. igår fråga han inte ens om neoh när jag skrev till honom om ett möte vi ska på..

skriven den: 2008-08-10 Kl: 21:11:31


URL: http://msmomma.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0