Sommaren....

... är nog slut e jag rädd. Är ute på havet nu och det är ingen värme alls i luften.. Solen va framme idag när vi tog en sväng till marstrand och solgalen som jag är gick jag fram på båten för att sola! Men de va ingn värma måste jag erkänna. Inte ofta jag gerupp solningen för att det är för kallt men de hände idag. Usch.. ska sommaren redn vara slut?? Tycker inte alls de bhar blivit mycket solande detta året... men jag hoppas fortfarande sommaren kommer tillbaka! Börjar ju inte skolan förrän i september.

Nu sitter jag i båten och äter pinnar och kollar på sommarkrysset =P Å herrgud vad det blåser..Riktigt kyligt måste jag säga. Men de e rätt mysigt med, om man hade haft nån att värma sig med..
Sitter och väntar på de som kommer senare =D R Ä K O R !!!  Och självklart e äggen kokade oxå!!

Blir så glad när du e glad! Det är värt allt!! ♥


Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0