Min Lördag!

Haha vilken lördag!! Min plan va verkligen att ha en mega lugn kväll hemma, men så blev de inte =D Åkte me Brossan å Jossan till Torp på förmiddagen!! alltid kul att kolla lite =) Hittainget som jag verkligen ville ha, eller aa en klänning för 900 men de va lite överdrivet faktiskt. Så de blev inget! Men de kommer nog nått snart som jag verkligen vill ha =) Har ju köpt nya stövlar!!!! Å jag måset bara säga de=) JAG ÄLSKAR DOM =) helt underbara!!! På kvällen sen övertalade Sara mig att gå me henne och hennes kompisar ut =D Å jag ångrar inte en enda sekund!! Å en mega bra avslutning att jag fick sova hos dig!! Hoppas de gick bra att få hem M utan mej gumman =) Asså fan vilken kväll!! Såå himla rolig!! 


[ Jag vet att jag inte ser jätte happy ut på den sista bilden =P ]

Kommentera
http://sandriiisch.blogg.se

hehe tack så mkt :)

skriven den: 2008-08-31 Kl: 21:01:51


URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0