Mätt som en plätt =P

... Ja de e bara förnamnet =) Jag e ju en mästare i köket ! Ingen skolmat e äcklig när Louise står framför ugnen =) Haha ne men skämt och sido idag va de erkligen jättegod mat på jobbet och jag ät alldeles för mkt! =P Hur ska ja orka äta mammas mat nu då som strax e klar ;) Det löser sig! Äta bör man annars dör man!



Igår va jag på liseberg me bland annat Modigs =D Alltid så kul att träffa er!! Vi lyssnade på Magnus Uggla en stund sen och sedan spelade vi och jag och Soffi åkte Lisebergsbanan =P Tomas å Alexander åkte bakom oss! Måste erkänna att jag tänkte rätt mkt på den attraktionen som gick sönder nyss när jag åkte.. Blev änna lite läskigare faktiskt.. Men man får sluta tänka på de utan baar åka å ha skoj =) Å skoj hade jag, bara förnamnet =D

Men jag tänkte på de när jag stod å kollade på Magnus Uggla... Fan va alla ser så himla kära ut hela tiden.... Vekligen alla!!! Men så e de.. De löser sig nog för mej me en vacker dag!

Ikväll e de blåvitt men nu först ska jag gå ut å gå me Emma =) Har verkligen saknat våra promenader gumman!!!!! Men idag så!! Äntligen!! =D

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0