Hur kan man?

Just varit ute å promenixat me Emma!! Underbart att vi har börjat igen. Haha börjat, en gång! Men de e en brjan i alla fall ellerhur gumman? =P

Nu sitter jag mest bara här och funderar på att gå upp i duschen. Men måste bara skriva av mej lite. Läste en blogg förut om en tjej som jag tycker verka rätt ung. Hela henne blogg handlade om vad hon åt och vilken ångest hon hade över de. Hon åt enbart på kvällen eftersom hon tycte hon va duktig då.. Så kunde hon äta nått på kvällen istället. Blir mest vara ledsen när jag läser sånt. Vfr gör man så mot sig själv?? Man behöver ju mat och inte bara på kvällen utan under hela dagen för att må bra och fungera. Hon hade tillexempel ångest för att hon hde ätit en tallrik youghurt :S Hur farligt e de? Och endag va hon mega sugen på apelsinjucie.. Men hon tog ett glas vatten istället för de va nyttigare. Hon presenterade sig som normalviktig så hon behöve ju inte göra de för vikten skull... Tycker så synd om henne.. Att man kan göra  så mot sig själv?? Jag hade aldrig klarat de! Älskar mat alldeles för mkt för de. Hoppas hon kommer tillrätta snart så hon kan njuta av livet och maten! Förstår inte hur hon kan???

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0