HEMMA IGEN!!

Ja då va man hemma efter en vecka på havet. Och jag ha haft de helt underbart, solat och badat massor. I alla fall solat. =P Samtidigt som det har varit elt underbart så har de samtidigt inte funnits jättemycket att göra så i mellan åt har man allt blivit lite rastlös och saknat alla här hemma. Men dom fanns som tur va kvar när jag kom hem!

Kom hem i lördags morrse (har inte hunnit blogga förrän nu) och jag å mamma slängde oss i bilen för att åka intill stenungsund å shoppa lite! Å det e helt otroligt, förbra för att vara sant, men jag hittade ett par stövlar jag ska ha i höst! Helt otroligt! Har jättesvår för att hitta stövlar med tanke på att jag har så smala ben men dombara stod där. Ett par kvar (ändå va de höstens nyhet) å i rätt storlek och allt. Kunde inget annat att göra än att köpa dom och jag är helnöjd.
Hittade även "min" adidas tröja ja har letat efter åå länge, så de va verkligen en hellyckad shoppingrunda för min del.

Senare på kvällen blev de film hos sötnosen och stannade där till idag kväll=) Mår underbart med dej!!

Dax att börja jobba imon  igen efter 3 veckor ledigt.. Men bara att lägga sig snart så fixar de sig! Har haft en underar semester så jag ska inte klaga!! =) Bara att börja jobba igen! =P


Jag tror jag är L Y C K L I G A S T  i världen!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0