....

Fy vilken kväll de blev igår.. I mitt horoskop stod de att ja skulle få enmysg kväll men de va allt annat än de jag fick.. =( Men som tur va så hörde han av sig och de va inte så allvarligt som det verkade.. Bara att hoppas på de bästa!

Nu sitter jag bara här och väntar på maten! Potatisgranäng och fläskfile! De du =D Smarrigt! Sedan ikväll blir de räkor!! Kan jag a de bättre!=P Annars händer de inte så mkt mer idag tror jag. Hoppas att jag får tummen ur å går på en promenad me!! Ska ju göra de varje dag har jag bestämmt mig för! Får la se hur de går!


Dagens horoskop!

Oxen 21/4-21/5

Bland nära vänner eller med familjen trivs du bra, i andra sällskap blir det gott om konflikter just nu.


Kommentera
Karina

Nej, fy va tråkigt :( Hoppas han blir bättre snart!

skriven den: 2008-08-09 Kl: 15:35:47


URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Ekström

Fan va tråkigt! =( vad hände? Hoppas det snart blir bra igen!

skriven den: 2008-08-09 Kl: 15:35:47


URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0