En helt vanlig söndag.

Som ni säkert har märkt har jag nog omedvetet lagt ner de här me bloggen, har inte alls haft någon blogglust. Älskar att läsa andras bloggar men att skriva i min egna hinns inte alls med. Någon mer som har samma problem? Trögt att skriva i sin egna men kul att läsa andras.

Men som de ser ut nu så har jag precis avslutat en kurs i skolan och börjar ny nu imon. Blandade känslor är de, kul att börja ny kurs men fruktansvärt tråkigt att jag och M inte ska läsa samma kurs. Men vi får försöka träffas ändå. Men jag vet hur de brukar bli. Man har fullt upp och hinner allt för sällan träffa andra. Tyvärr. Men vi måste ses så e de bara ;)

Just nu e jag hos J och ska nog snart bege mej till statoil. Måste ha kort till mobilen. Känner inte alls för att ta mej utanför lägenheten men så får de ng tyvärr bli. Ikväll blir det räkor och nån film! Mys!



Såg nu att de va handboll på tv :D Statoil får vänta!!

Kommentera
Emma

Jag förstår precis hur du menar, det är göra tråkigt att skriva i egen blogg men roligt att läsa andras =P så jag tycker att du ska uppdatera mkt oftare än vad du gör nu =p

skriven den: 2009-01-18 Kl: 18:18:56


URL: http://emmoo.blogg.se/
hanna

jag skriver mer i min och glömmer bort att läsa andras :P haha

skriven den: 2009-01-18 Kl: 18:18:56


URL: http://hannooh.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0