Ullared idag!

Idag har jag haft en lung och välbehövlig morgon! Det är verkligen fullt upp hela tiden nu så en sovmorgon var behövlig! Sen ringde älsklingen och ville ha frukost då han skulle hem och hämta en sak som han behövde i jobbet idag. Så jag gjorde iordning en mysfrukost till oss!

Nu ligger jag i sängen och halvkollar på tv! Ska snart göra mig iordning då jag ska ta bussen som går kl 2 och möta upp Maria inne istan! Vi ska ta oss en tripp till Ullared idag! Hoppas de inte är så mkt folk men jag tror det finns stor risk för de, påsklov å allt...

Ne nu får jag duscha så jag hinner äta innan oxå!
Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer att få =)



Kollde nu på Gekås köbarometer!! Och det är ingen kö!!! Hoppas de håller i sej hela dagen!! =)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0