Svar till Gina:

Förskollärarutbildningen är på 3.5 år och när jag sökte var det inte svårt att komma in i gbg eller jag kom in så jag antar att det inte var så svårt :P Tycker verkligen att du skall ge de en chans att söka! Det är verkligen roligt! Sedan vet jag ju inte vart du bor och de kan ju ha stor betydelse på om man kommer in eller inte.. vissa högskolor är svårare än andra.  Har hört att det är svårare att komma in nu eftersom de här me lågkonjukturen men låt inte de stoppa dej:) SÖK!!! =)

Kommentera
Emma

Jag tror inte att jag inbillar mig när jag spry eller är skit i magen =/

skriven den: 2009-04-28 Kl: 17:06:35


URL: http://emmoo.blogg.se/
Ett fan =)

När skall du ta nya modellfoton?? Du måste ta nya snart!! =D

skriven den: 2009-04-28 Kl: 17:06:35


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0