Helgen..

Det har vart en helt okej helg faktsikst! Men de har hänt en hel del men de slutade i alla fall bra!
I fredags satt jag och pluggade stora delar av dagen och sedan på kvällen åkte jag hem till Emma på en liten tjejkväll! Vi handlade och åkte hem till henne efter och gjorde lax & potatis! Sedan blev de äpplebitar i ugnen och vaniljsås till efterrät =D Hur gott som helst! Innan jag kunde åka hem blev de att åka till golfbanan i romelanda. En olåst bil och borttappade nycklar. När jag väl kom dit va klockan rätt mkt, halv 1, så de va kolsvart och faktsikt rätt läskigt! Låg ju mitt ut i ingenstanns. Men jag hittade inga nycklar så de va bara att åka hem! Haha - " Jag tror skattorna har tagit dom"  rätt gulligt sagt. =)

lördagen började me att leta nycklar. Tack snälla morfar  för att du körde mig!! ♥ Men som ja trodde så låg dom i golfbägen! Lite typiskt att ha letat så mkt i och runt bilen men tur att dom hittades i alla fall! Så senare på eftermiddagen fick jag ett sms att jag skulle vara klar om 30 minuter så de va bara att vara de =D Å helt plötsligt satt jag inne på skandinavium och kollade på frölunda matchen! Hur kul som helst! Älskar hockey =D Tack så jättemkt att jag fick följa med er! ♥ Sedan efter matchen åkte jag med er hem och vi åt tacos och hade en myskväll =) Du är helt underbar! Tack för allt!

Och idag söndag har jag inte gjort allt för mkt.. Kom hem runt 2 å efter de har jag pluggat och lite så! Tagit de lugnt! Nu ska jag fixa lite här och sedan bänka mej framför tvn =) Både singing bee och ensam mamma söker idag! Lycka =)

Kommentera
sandra,melinas mamma<3

ojj förlåt.. dt hade jag verkligen glömt bort :O mitt minne är sämst verkligen.. skall försöka fixa det nu så frot jag kommer ihåg det =) så mkt papper också vidare att komma ihåg :Pp ligger i en hög iaf med papper som skall iväg haha :P

skriven den: 2008-09-21 Kl: 18:38:28


URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0