Shopping & Fotboll...

... Det är vad min lördag har bestått av!! Imorrse va de bara att gå upp.. Lite väl tidigt för en lördag men vad gör man inte för en dag på torp :) Var tänkt att jag skulle köpa nya kläder men så blev de inte! Hittade massa scrapbook saker istället! Tänkte jag skulle börja med de nu!! Känns jättekul men väldigt svårt! Så jag behöver massa tips!!! Får hoppas Emma hjälper mej nu nån dag!! ;) Efter shoppingen va de bara att lämna sakerna hemma för att sedan gå upp till Lunnevi och kolla på Kodes sista hemma match!! Reslutatet blev vinst!! =)

Nu ska jag kolla klart på sing a long!

Kommentera
Eva-Lena

HEj!

Jag tycker du skall ta och bli med lem på www.scrappiz.se och kolla runt i deras forum. Där står det om träffar och massa annat om scrapbooking. Lycka till.

skriven den: 2008-10-04 Kl: 22:06:07


URL: http://www.evalena.blogg.

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0