Hejs Svejs!

Hoppas allt är bra med dej!! (:
Jag mår rätt bra nu faktiskt!
Går hyfsat bra i skolan och det mesta går framåt! Hade examination av projektarbete idag! Kändes bra faktiskt även om vi fick komplitera en lite grej! Men de får ju nästan alla göra så de får man räkna med! Har i alla fall haft sjukt kul under detta arbetet. Har trvits väldigt bra med gruppen och det har fungerat kanon. Klart att ett arbetet blir kul då (:
Nästa kurs börjar på måndag och jag har köpt mig en ny (ROSA) kalender idag så jag har suttit och skrivit ner de nya schemat! Känns bra att ha de klart och fixat!

Idag har jag äntligen druckigt min första julmust och ätit pepparkakor (: Så himla gott!!

Kommentera
Emma

Det är bra att du mår bättre gumman! du förtjänar att må bra! =D

skriven den: 2008-10-30 Kl: 23:08:55


URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0