En helt vanlig...

... Måndag! Har inte gjort allt för mycket idag.. Höll på att försova mej i morrse.. hade stängt av alarmet utan att jag viste om de.. så när jag vakna blev de brottom kan man säga...
Tog bussen in till mimers och satt och kollade igenom ett arbete vi ska oponera på! Vi e grymma tjejer!
Efter de va de hem och greja lite å sen gick ja me sara till bussen och hem å åt! Sen har jag typ pratat med Emma hela kvällen!! Älskar att prata me dej!! ♥

Finns här Emma precis när du vill!! Å se till att bli frisk för jag vill verligen träffa dej!! <3

Kommentera
Emma

Tack vännen det känns bra att veta att nån bryr sig! och jag finns här för dig med! alltid!

skriven den: 2008-10-27 Kl: 21:56:58


URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0