Upp och ner....

.... ner och upp, grisen gal i granens topp.
Precis så känns de nu faktiskt. Lite väl mkt upp och ner. Men antar att det blir så ibland. Får väl skylla mig själv antar jag. Skit mycket att plugga och läsa i skolan nu. Fattar intre hur jag ska komma ikapp mig. Känns som allt bara kommer över mig och ingen läslust har jag heller. Kan inte koncentrera mig alls och tappar orken så fort jag öppnar boken. Men jag hoppas att jag har någon ork och lust imon, eller det måste jag ha.

Ne ska väl inte sitta här och klaga när jag har sån tur att jag kom in på skolan. Jag har inte så jättelångt kvar så det är bara att stå ut. Ibland känns de lite väl tungt bara.

Kommentera
Emma

Kämpa på gumman! Du fixar de!

skriven den: 2008-11-11 Kl: 22:50:11


URL: http://emmoo.blogg.se/
Carina

Det här ordnar du gumman, du är ju bäst!!!

Vá fin din nya blogg blev.

Kram

skriven den: 2008-11-11 Kl: 22:50:11


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0