Student!!

Då är Todde me klar me skolan!! Underbart! Grattis brossan! Hur kul som helst!! En jättevarm dag som var helt lyckad! Vi åkte in och kollae när han gick ut å sen åkte vi hem me massa folk och åt å så! Sedan på kvällen gick jag me han å hans kompisar ut!! Jättekul! Det fick bli en lång sovmorgon idag om man säger  så ;) Ikväll vet jag inte vad som händer.. Funderar på att ta en promenad bara.. Hade velat träffa folk men jag e så sjukt trött.. Får se vad som händer senare!

Här kommer lite student bilder!!
Jag å brossan =)

Massa folk!Familjen SchybergStiliga pojkar! =)Jag å ToddeLimon å grabbarna! =)Så söt skylt!Såå fin =)Jag på toddes student!väntar & Väntar!Så solt över dej!=)Utanför skolanSötnosar!Hahaha =)

Kommentera
Ekström

Grattis Todde =) Lillkillen börjar bli stor! hehe

skriven den: 2008-06-06 Kl: 19:53:19


URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0