LÄNGESEN SIST

Har inte alls var bra på att uppdatera mig denna veckan.. Har jobbat och haft rätt mkt att göra faktiskt. Har vart rätt mkt fotboll måste jag erkänna =D Men så underbart kul=) Hur ska jag klara mej när EM e över =P Men då kommer jag få massa tid till annat !!! Ikäll blir de som nästan alla kvällar!! Fotboll me Sara!! Så de blir godis å mamam bakar bullar så nån bulle slinker de nog ner oxå :D

Hur går de på jobbet då? Haha aa vad ska man säga! Jag är inte lättirriterad men detta gör mej galen rent ut sagt.. Helt matt bli jag... men inte så många dagar kvar nu!! =D fast de kanske inte e så kul att jobba själv hela dagen heller men de blir nog bättre! =P

Händer i helgen då? Parta kanske? men för vika pengar då :S

Såå liten ;)

Kommentera
Sara

Hej gumman!

Har du slutat skriva på din blogg lr? Brukar ju läsa regelbundet! Kramar Sara

skriven den: 2008-06-26 Kl: 17:43:15

Junitjej

Fin blogg!

skriven den: 2008-06-26 Kl: 17:43:15


URL: http://junitjejen.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0