KEMERAN INSTALLERAD =)

Har precis kommit hem från jobbet!! Stannade kvar en stund efter och åt frukost! Mycket roligare att äta på jobbet än att sitta hemma själv och äta.. =)
Nu sitter jag här i min säng och fixar med min nya kamera!! Den kom igår så den har laddat hela natten =) Installeratallt nu så de e bara att börja ta massa kort!! Hur kul som helst!! =) Sitter även och väntar på att Oscar ska logga in =P Så jag kan fråga om några mer bilder e klara =P Gud vad jag tjatar på han men jag e så nyfiken på hur de kommer bli ;) Borde nog sluta fråga snart men vi får väl se om jag kan låta bli =) Tycker de e så himla roligt bara!!!

Ikväll e de sagt att det blir bio =) Å jag hoppas verkligen me hela mitt hjärta att det blir så!! Hade vart så himla roligt!! Nu ska jag fortsätta pilla med min kamera! Ha de så bra idag!




Kommentera
Oscar

Hehehe du e så söt :) Du får fråga precis hur mkt du vill! Är bara så glad över att du är så entusiastisk, hehe! Och det ska du vara med all rätt! Du är en underbar, vacker och fantastik modell att jobba med! :)



Let's make you a star!!



Kraaam!

//Oscar

skriven den: 2008-06-19 Kl: 11:00:26


URL: http://www.myspace.com/blindfoldead
Sofia

Svar: Tack så mycket.. :)

skriven den: 2008-06-19 Kl: 11:00:26


URL: http://fialuringens.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0