MYSTORSDAG!

Nu sitte jag här på jobbet igen och har ingeting att göra.. Men idag har de vart lite mer än igår i alla fall. Men de känns lite onödigt att vara här om jag ska vara ärlig. Idag kommer det max 8 barn och äter.. Helt otroligt lite! Hade räknat me att de skulle vara ungefär 40..  Men så e de.. Blir massa mat över bara.. :S

Men ikväll händer de grejer =P Igår när jag precis hade gottat ner mej i sängen skrev Sara på msn att jag va tvungen att skynda mej över till henne. Mamma å pappa va där och planerade nått skoj sa hon så jag fick slänga på mej kläderna igen och rusa över dit! När jag väl kom dit med förväntningar till max så sa don vi ska ut imon så du får köra =P haha kul överraskning! Men de e kul att mammsen å pappsen hittar på nått kul så självklart ställer man upp! Först ska vi till allsången på fästningen!! Mega mysigt! Picknick korg å allt hoppas jag på =) Å sen ska vi åp trubadurafton på fars hatt! Kommer säkerligen bli hur mysigt som helst! Men som sagt så får man köra =S Men ska juh upp å jobba imon så jag e la illa tvungen! ;) Kommer alldeles säkert bli en jättemysig och rolig kväll! När jag å Sara e i farten händer de alltid nått knäppt! får se vad som händer idag! =P

Imon e sista dagen sen 3 underbara veckors semester!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0