Vilken natt!

I natt hände de =D
Fast jag blev livrädd måse jag säga.. När klockan var fyra på morgonen så knackade det på mitt fönster.. Jag  vaknad och kännde hur hjärtat slog stenhårt! Min första tanke va... Va ska jag göra nu... :S Men i samma sekund kom de upp i mitt huvud.. Tänk om de e Johan...!! Lite beslutsångest hur jag skulle ta mej till för att veta vem de va så jag gick fram till fönstret och knackade tillbaka.. Ja e störd jag vet! Men de slog mej "Tänk om de va en dröm".. Men de knackade tillbaka igen.. Så jag böjde mej ner och drog upp persijernen lite lite och kikade ut. och där mötes jag av ett underbart leende!! De va Johan! Jag sprang till ytterbörren och släppte in han! Han e bara för underbar!! Kommer till mej klockan fyra på morgonen =D Såå mysigt!! Vi somnade så gott tillsammans!!!

Vart i skolan en timme idag och fått ordning på mina val!! Så nu vet jag hur mina två sista år ser ut på skolan!! Underbart att få de klart! Så nu e allt anmält och klart!! Skönt!

Mysfredag idag med hjärtat och massa goa räkor! Underbart!!

Nu ska ja snart somna gott i en hästens!! =)
God natt!
LS

Kommentera
Ekström

Fan va gulligt gjort =P

skriven den: 2008-04-04 Kl: 21:51:45


URL: http://emmoo.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0