Trött som bara den..

Igår (torsdag) var det en softar dag.. Var först ute och gick me Johan och sedan mådde han inte bra så han åkte hem igen.. Lite tråkigt med tanke på att han sa att han skulle sova här.. Men senare på kvällen ringde kusinvitamin så jag åkte till henne och tog en promenad till me henne och goingen =) Hon e bara för underbar! Massa mys!!

Idag (fredag) var jag i skolan en stund sen åkte jag hem och fixade mej lite för att åke me Angelica och Linda hem till Ida.. vi åt och drack gott ochh sedan åkte jag och Linda hem.. Linda skulle jobba imon och jag var verkligen hur trätt som helst plus att jag hade ont i huvudet.. Så nu sitter jag bara här och försöker få ordning på lite av varje .. Men de går verkligen inte när man inte vill prata... Så de får väl bli imon eller nått.. Lite tråkigt.. =(  Alla han ha en dålig dag man fattar inte varför man ska vara otrevlig för de.. Jaja thats life...

Imon vet jag inte alls va som kommer hända.. Va meningen att jag skulle på bio men vi får väl se hur de blir.. Man vet aldrig förrän efteråt.. Tyvärr =S
Ska i alla fall försöka städa lite imon.. Ser ut som ett bombnedslag... =P (Enligt mamma)

Aja ska försöka sova nu och inte tänka så  mkt! Är hur trött som helst, det tar verkligen på krafterna att gå upp tidigt varje dag i hela veckan.. Är inte riktigt van vid de...
Ta hand om er!
LS

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0