Tisdag

Idag har jag haft ont i huvudet och nyst hela dagen.. Så jag har varit hemma.. Kankse inte va den största anledningen men jag var hemma i alla fall.. Vaknade rätt sent idag.. Va helt slut.. Så jag har försökt att plugga lite idag.. gjorde de jag kände att jag var tvungen å inte mer.. =P Hade lite pyssel för mej själv istället! Har gjort 4 halsband i olika färger! När jag väl har börjat kan jag verkligen inte sluta.. Men dom blev rätt bra faktiskt! Nu vill jag bara ha mer pärlor så jag kan göra andra färger me =P

image49

Tänkte åkt in till kungälv idag och lämna in mina stövlar men de blev inte av.. bilen var ute och körde me Todde! Kul att han har fått kortet men jag lär juh varken se han eller bilen så ofta längre...

Idag blev de Pizza me!! Alltid lika gott=)
Nu ska ja kolla vidare på tvn!
Praktik 6.30 imon så de blir att sova tidigt och gå upp väldigt tidigt :(
Natti
LS

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0