Sommaren är räddad =)

Åå jag har världens bästa mamma!!!!!!!! Har fått sommarjobb på hennes jobb!! Underbart att det är fixat! Har redan fått tider och allt! Kommer bli underbart att få jobba lite efter allt pluggande! Tänk att bara få komma hem UTAN att behöva läsa en massa böcker & skriva hundratals analyser!! =)

Idag har jag varit på VFU stället! Vart me dom underbara barnen hela dagen! Man blir bara så glad när man är med dem! Man får så mycket kärlek av dom små liven! =)
Åkte hem till Johan efter för att vi skulle se på matchen.. men den va inställd så han träna istället och jag åkte hem.. Så nu sitter jag här och väntar på honom! Ska mysa me pannkakor ikväll! =D

Nu ska ja kolla vidare på sjukhuset!
Ha de toppen i de fina vårvädret!! Underbart!
LS

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Nancy
RSS 2.0